«Πράξη κοινωνικής ευθύνης»
χαρακτήρισε ο υπουργός Μεταφορών Μ. Χρυσοχοΐδης την υποτιθέμενη μείωση των
εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών… η οποία, όμως, στην πραγματικότητα γίνεται
κατά τέτοιον τρόπο που ισοδυναμεί με αύξηση! Συγκεκριμένα, μειώνεται η τιμή του
εισιτηρίου από 1,40 ευρώ σε 1,20 ευρώ (μείωση 14%), το οποίο όμως από εδώ και
στο εξής θα ισχύει για χρονική διάρκεια 70΄, και όχι 90΄, όπως ήταν μέχρι τώρα.
Άρα μειώνεται κατά 14% το εισιτήριο αλλά για χρονική διάρκεια μειωμένη κατά 22%!
Επιπλέον: Μειώνεται η κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα από 45 ευρώ
σε 30 ευρώ (μείωση 33%), όμως την ίδια στιγμή η κάρτα των 20 ευρώ, που αυτή εξ
ανάγκης προτιμούσαν οι άνεργοι, υποαπασχολούμενοι κτλ. καταργείται και θα
υπάρχει μόνο η κάρτα των 30 ευρώ. Έτσι, όμως, όσοι έβγαζαν την κάρτα των 20
ευρώ, δηλαδή οι πιο φτωχοί, θα υποστούν αύξηση 50%! Σε αυτά τα επίπεδα
θρασύτητας έχει φθάσει η μνημονιακή κυβερνητική συμμορία!
Είναι δε σίγουρο ότι κάποιοι
μάνατζερ –από αυτούς που πληρώνονται για να συμβουλεύουν την κυβέρνηση πώς να
γδέρνει τους πολίτες– έχουν ήδη υπολογίσει ότι με αυτό το σύστημα το
κυβερνητικό «δώρο» θα είναι… άδωρο, δηλαδή θα μας παίρνουν περισσότερα έτσι. Την
ίδια στιγμή, η κυβέρνηση συνεχίζει την «άρση αδικιών» που είχε υποσχεθεί
προεκλογικά: Μεταξύ άλλων, αξιοποιεί τη στήριξη της αστικής δικαιοσύνης για να
βγάλει όλο της το μένος στις ηρωικά αντιστεκόμενες καθαρίστριες, ενώ ενέκρινε και
την πρώτη ομαδική απόλυση (στη Χαλυβουργία Ελλάδος)! Μόνο νέοι, αποφασιστικοί
εργατικοί αγώνες, με αποφασισμένες, φιλοπόλεμες ηγεσίες, θα αναγκάσουν αυτά τα
όρνεα να υποχωρήσουν!
16.06.2014
Η Σύνταξη της Σοσιαλιστικής
Προοπτικής