Δεν τα λέμε εμείς, τα λέει ο δημοσιογράφος Κ. Καλλίτσης σε άρθρο του στη συντηρητική και φιλοκυβερνητική εφημερίδα Καθημερινή στις 3 Μαΐου. Από το 2019 έως το 2024 τα εισοδήματα από κέρδη αυξήθηκαν σε σχέση με τα εισοδήματα από εργασία κατά 69,5% (συγκεκριμένα, η διαφορά αυξήθηκε από 21,3 δις ευρώ σε 36,1 δις ευρώ). Αυτή είναι η ουσία της πολιτικής του Μητσοτάκη. Και γι’ αυτό ακριβώς δεν υποχωρεί η ακρίβεια, όπως παραδέχεται ευθέως ο εν λόγω δημοσιογράφος της εν λόγω αστικής εφημερίδας: «Ο πληθωρισμός δεν είναι ούτε ένα φυσικό ούτε ένα ουδέτερο φαινόμενο. Αφενός βοηθά στην παραγωγή δημοσιονομικών
υπερπλεονασμάτων χάρη στα πληθωριστικά έσοδα από τους υψηλούς συντελεστές ΦΠΑ και από τη μη τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας και δίνει την ευκαιρία στην κυβέρνηση να διανέμει κάποιες (εκλογικά στοχευμένες) παροχές. Αφετέρου, αναδεικνύεται στον βασικό μηχανισμό αναδιανομής εισοδήματος εις βάρος της μισθωτής εργασίας και υπέρ των κερδών. […] Κάπου εδώ βρίσκεται η απάντηση στην απορία γιατί η κυβέρνηση επιμένει να μην κάνει τίποτα για να αντιμετωπίσει την ακρίβεια. Γιατί κάποιους συμφέρει».Αυτή την αυτονόητη αλήθεια να την τρίβουμε στη μούρη καθενός μητσοτακικού που επιμένει βλακωδώς ότι η ακρίβεια είναι «εισαγόμενη», ή ότι τα προϊόντα ανατιμώνται γιατί ο κόσμος έχει λεφτά και υπάρχει ζήτηση!
Π.Δ.