Το Ελεγκτικό Συνέδριο απέρριψε αναδρομικά την ανάθεση δρομολογίων των αστικών λεωφορείων του λεκανοπεδίου της Αθήνας στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ Αττικής, Βοιωτίας, Κορινθίας από το 2022, ένα έργο αξίας 53,2 εκατ. ευρώ. Η κυβέρνηση, αδίστακτη στην εξυπηρέτηση των ιδιωτικών συμφερόντων, πέρασε τροπολογία που δίνει στον ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας) την αρμοδιότητα να κάνει απευθείας αναθέσεις ή παράταση συμβάσεων. Την ίδια ώρα «εκκρεμεί» η υπόθεση της αγοράς 1.300 λεωφορείων, στο πλαίσιο συγκοινωνιακού σχεδίου με ορίζοντα 8 χρόνων, ύψους 452 εκατ. ευρώ. Δύο μέχρι τώρα διαγωνισμοί απέβησαν «άκαρποι». Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει να παραδώσει αυτό το σχέδιο στα ιδιωτικά συμφέροντα, δηλαδή, είτε στα ΚΤΕΛ είτε σε μεγαλύτερους καπιταλιστές. Η ιδιωτικοποίηση των μπλε λεωφορείων αποτελεί άμεση απειλή για όλες τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, μαζί με τη συνεχιζόμενη υποβάθμισή τους, που σημαίνει ταλαιπωρία και υποβάθμιση της ζωής των πολιτών. Είναι χρέος και ανάγκη του εργαζόμενου λαού της Αθήνας να αντιδράσει, μαζί με τους εργαζόμενους του ΟΑΣΑ. Σ.Κ.