Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει ψηφίσει νόμο για την τιμαριθμική αναπροσαρμογή των διοδίων με την έναρξη κάθε νέας χρονιάς. Έτσι το κόστος για μια διαδρομή 250 χλμ. (π.χ. Αθήνα-Καλαμάτα) αυξάνεται τώρα κατά 0,90 ευρώ, για μια διαδρομή 500 χλμ. (π.χ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη) κατά 1,80 ευρώ, ενώ για τη διαδρομή Αθήνα-Γιάννενα, λόγω γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, η αύξηση θα είναι 2,70 ευρώ. Αυτά τα ποσά βέβαια πρέπει να υπολογιστούν στο διπλάσιο, εφόσον υπάρχει και η επιστροφή. Ο μόνος δρόμος που εξαιρείται από την αύξηση είναι η Αττική Οδός, που είναι βέβαια πολυσύχναστη, αλλά έχει και μικρό μήκος (70 χλμ.).
Μιλάμε φυσικά για εκατομμύρια επιπλέον κέρδη για το εργολαβικό-κατασκευαστικό κεφάλαιο που λυμαίνεται τις εθνικές οδούς. Το καθεστώς αυτό, θεμελιωμένο τη δεκαετία του ’90 από τις τότε κυβερνήσεις, κύρια του Σημίτη και του ΠΑΣΟΚ, έχει καταντήσει άγρια μάστιγα για τον εργαζόμενο λαό. Η ανατροπή του θα αποτελέσει ανάσα οξυγόνου για κάθε πτυχή της ζωής και της κοινωνίας. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την οργανωμένη πάλη των εργαζομένων.
Σ.Κ.