Η
μελέτη που συνέταξε το υπουργείο Μεταφορών για το μεταφορικό δίκτυο της χώρας
ως το 2037 προβλέπει ότι μια σωστή ανάπτυξη του σιδηρόδρομου, σε συνδυασμό με
τους άλλους τρόπους μεταφορών, θα φέρει εξοικονόμηση 49 εκατομμυρίων ευρώ ημερησίως!
Αυτό φυσικά θα μπορούσε να γίνει εδώ και 30 χρόνια. Αντ’ αυτού, επικράτησε το
«σύστημα» των εργολάβων-κατασκευαστών εθνικών οδών και του αυτοκινήτου. Που
σημαίνει ότι σπαταλήθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ, μαζί με την υστέρηση της
γενικότερης ανάπτυξης των μεταφορών, αφού ο σιδηρόδρομος είναι το πιο ασφαλές
και παραγωγικό μέσο για επιβάτες, εμπορεύματα κ.λπ.
Είναι
ένα δείγμα της λεηλασίας στην οποία υποβάλλουν τη χώρα και τον λαό οι κυρίαρχες
καπιταλιστικές συμμορίες που λυμαίνονται και τις μεταφορές. Τώρα βέβαια είναι
πιθανή η ματαίωση του προγράμματος που έχει εκπονηθεί και προβλέπει ενίσχυση
του σιδηροδρόμου. Και μαζί η συνέχιση και ένταση της υπάρχουσας κατάστασης, με
την επιστροφή στην εξουσία των κλασικών εκπροσώπων των συμμοριών του κεφαλαίου,
οι οποίοι και εφάρμοσαν αυτό το «μοντέλο».
Σ.Κ.