Το νομοσχέδιο που κατέβασε η κυβέρνηση για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), τα διαλύει ουσιαστικά, σπρώχνοντας 2.000 εργαζόμενους σε «εθελούσια έξοδο» (με αποζημιώσεις από 15 έως 35 χιλιάδες ευρώ) και κλείνοντας πολλά υποκαταστήματα. Όσοι εργαζόμενοι προσληφθούν από εδώ και πέρα θα είναι με καθεστώς προσωρινών συμβάσεων ελαστικής εργασίας. Στα ΕΛTΑ μεταφέρεται το εργασιακό κάτεργο που επικρατεί στις ιδιωτικές εταιρείες κούριερ.
Πριν
30 χρόνια ο πατέρας Μητσοτάκης εμπόδισε τα ΕΛΤΑ να οργανώσουν το σύστημα «πόρτα
πόρτα» για να ανοίξει τον δρόμο στις ιδιωτικές εταιρείες. Τώρα έρχεται ο γιος
να ολοκληρώσει το «έργο». Στις συνθήκες της πανδημίας, οι ιδιωτικές εταιρείες
αποδείχθηκαν εντελώς ανεπαρκείς, δείχνοντας ουσιαστικά την ανάγκη ύπαρξης μιας
κεντρικής, δημόσιας, καλά οργανωμένης υπηρεσίας.
Οι
εργαζόμενοι των ΕΛ.ΤΑ είναι αυτοί που με την πάλη τους μπορούν να σώσουν τα
ταχυδρομεία. Η συνολικότερη πάλη του ελληνικού λαού ενάντια στην εγκληματική
αγριοκαπιταλιστική πολιτική της κυβέρνησης είναι αυτή που μπορεί να τα ξαναβάλει
στον δρόμο της ανόρθωσής τους.
Σ.Κ.